Rozwiązania w czasie pytań. Czas na company management congress

Company Management Congress to alternatywa dla tych, którzy chcą zwiększać swoje kompetencje w zarządzaniu biznesem. To odpowiedź dla ludzi, którzy chcą wiedzieć więcej o wszystkich obszarach prowadzenia firmy. To także kompendium wiedzy z zakresu przywództwa i liderowania na miarę XXI wieku oraz budowania marki własnej. Podczas wydarzenia nie zabraknie również prelekcji z zakresu motywacji i inspiracji, HR, sprzedaży, podstaw budowania strategii czy też prawa. Znajomość wszystkich tych obszarów to podstawa w zarządzaniu sprawie działającym i dopasowującym się do wymagań rynku przedsiębiorstwem.

Dla kogo jest Company Management Congress?

  • właściciele firm
  • kadra zarządzająca
  • inwestorzy
  • przedsiębiorcy
  • managerowie średniego i wyższego szczebla
  • osoby odpowiedzialne za planowanie przyszłości biznesu
  • doradcy inwestycyjni
  • liderzy poszczególnych branż
  • przedsiębiorcy samozatrudnieni

Prelegenci Company Management Congress

Company Management Congress to seria inspirujących prelekcji, traktujących o wszystkich obszarach zarządzania biznesem. Podczas wydarzenia uczestnicy spotkają największych ekspertów w branży, którzy przeprowadzą ich przez case study i merytorycznie pokażą jak usprawnić działanie przedsiębiorstwa.

Wykłady wygłoszą:

– Jacek Santorski – „Przywództwo jutra. Czego na czasy „New Normal” nauczyliśmy się w czasie „covidowego” kryzysu?”. Skupi się na tym, jakie odkrycia i rozwiązania strategiczne, przywódcze, zarządzania i edukacji zostaną uznane w przywództwie i zarządzaniu przyszłości.

– Wojciech Herra – „Lider, zmiana, efektywność – przewodnik dla liderów wspierających zespoły w sytuacji zmiany”. Powie, jak zarządzać, by wykorzystać pełny potencjał zespołu.

– Krzysztof Sarnecki – „Świat wysokiej konkurencyjności zbliża się do Europy dużymi krokami, a szczególnie do Polski”. Prelegent wyjaśni, czym jest myślenie szeroko-kontekstowe, czyli transformacyjne.

– Bogdan Sosnowski – „Rozwój kompetencji miękkich w zespole sprzedaży”. Wykład poświęcony będzie strategii pozyskiwania władzy, leadershipowi, a także wpływowi medialnemu oraz temu, jak przeprowadzić zespół przez zmiany.

– Adam Bernacki – „Nowy świat sprzedaży – zagrożenie czy szansa na sukces”. Wykładowca skupi się na tym, czego nauczył nas kryzys pandemiczny.

– Tomasz Miłosz – „Transformacja i zmiany, czyli ewolucja rynku i sposobu pracy”. Prelegent opowie o tym, jak zmienił się model pracy przez ostatnie miesiące.

– Wojciech Ławniczak – „Innowacja? A komu to potrzebne?”. Wykładowca przedstawi strategie, trendy i taktyki dla firm w „nowej normalności”.

– Krzysztof Brola – „Prawo wsparciem dla każdego przedsiębiorcy. Wiedza kluczowa dla biznesu”. Pokazane zostaną sposoby, jak uniknąć czyhających na każdym kroku zagrożeń związanych z niejasnymi i często niespójnymi przepisami.

– Łukasz Dojka – „Stań się najbardziej widoczny w branży! Oprzyj markę osobistą o charakter, zaufanie i zadowolenie klientów”. Prelegent pokaże, jak stworzyć długofalowy wizerunek marki osobistej, a także wskaże źródła budowania społeczności.

Ponadto, uczestnicy będą mogli wysłuchać i partycypować w Debacie Eksperckiej. Prelegenci skupią się na tym, co robić, by sprzedawać więcej i w dobie kryzysu znaleźć nowych klientów, jak zabezpieczyć się przed kolejnym przestojem gospodarczym i jak zarządzać, by zespół był bardziej efektywny.

Konsultacje i networking

Czas spędzony podczas Company Management Congress to nie tylko prelekcje, ale również budowanie biznesu w praktyce. Można to zrobić dzięki networkingowi biznesowemu, nastawionemu na aktywne budowanie sieci kontaktów. Pomoże on w dynamizacji biznesu i znalezieniu rozwiązań, które zrewolucjonizują przedsiębiorstwo. Jest to okazja do wymiany pomysłów i doświadczeń, które mogą usprawnić branżę.

W Strefie Konsultacji uczestnicy będą mogli spotkać się z wybranymi przez siebie prelegentami. Przeprowadzą oni case studies, omówią problem, a także pomogą uzyskać rozwiązania odpowiednie dla biznesu.

Oddaj się w ręce profesjonalistów i pomóż swojemu biznesowi.

Złotym sponsorem wydarzenia została spółka Respect Energy. Partnerem Merytorycznym jest Quest Change Managers Sp. z o.o., Partnerem Wydarzenia KPR Kancelaria Restrukturyzacyjn, a Partnerem Strefy Networkingu Biznes Klub Polska.

Company Management Congress

Termin: 20 maja 2021

Miejsce: DoubleTree by Hilton Warsaw, Warszawa

Link do strony: https://companymanagement.pl/

Źródło: informacja organizatora

Zostaw komentarz

MENU