Wyciekły dane klientów morele.net

Grupa Morele podała oficjalny komunikat na temat wycieku danych ich klientów.

„Doszło do nieuprawnionego dostępu do danych osobowych naszych Klientów: adresu e-mail, numeru telefonu, imienia i nazwiska (jeśli zostało podane) oraz hasła w postaci zaszyfrowanego ciągu znaków (hash) ” – czytamy w oświadczeniu Grupy.

Czego nie dotyczy nieuprawniony dostęp? Informacji o kartach płatniczych, loginów do banków czy informacji podawanych we wnioskach ratalnych. Wynika to z faktu, że te dane gromadzą operatorzy płatności/banku, nie Grupa Morele.

Osoby, których ten incydent dotyczy musza pamiętać, że ich dane osobowe mogą zostać wykorzystane do różnych prób wyłudzeń.

Jeżeli jesteś klientem morele.net zmień hasło do swojego konta (a jeśli wykorzystujesz takie samo hasło w innych miejscach, tam również zmień je jak najszybciej) oraz nie odpowiadaj na SMSy i maile od spamerów.

Pełną treść komunikatu znajdziecie na stronie Grupy Morele – Informacja od Grupy Morele na temat bezpieczeństwa.


Chroń swoje dokumenty. Pobierz bezpłatnie aplikację Specfile i szyfruj dowolne pliki pdf, dokumenty word, excel, zdjęcia czy video, a nawet całe foldery jednym kliknięciem. Pobierz aplikację Specfile

Zostaw komentarz

MENU